Cum să “About Us”

Pentru prea multe companii, pagina About Us (Despre noi) este cel mai greu de scris. Și e păcat, dat fiind că statisticile arată că această pagină este una dintre cele mai vizitate pe orice site.

Începeți prin a vorbi despre publicul dvs., nu despre voi.

Natura umană spune că suntem preocupați, înainte de toate, de propriile probleme. Deși unii dintre noi dau câte ceva de pomană sau fac voluntariat în timpul liber, când vine vorba de căutat produse sau servicii pe internet, nu ne interesează decât propria persoană și ce poate să facă o marcă anume pentru noi.

Vorbiti despre publicul dvs., nu despre voi

Trucuri pentru a fi mai preocupat de client

Dedicați propoziția sau chiar propozițiile de început provocărilor și obiectivelor publicului dvs. O bună metodă de a demonstra că vă gândiți la nevoile lor este să începeți chiar cu motivele pentru care, cel mai probabil, se află pe site. În cazul nostru, de exemplu, ar fi o idee bună să conștientizăm dificultățile cu care managerii de marketing se confruntă atunci când caută agenții care să îmbine creativitatea cu abilități tehnice de bază, care se poate uneori să nu fie luate în considerare.

Enumerați fapte: dacă încă vă vine greu să găsiți o cale de mijloc între evidențierea punctelor dvs. forte și laudă, atunci prezentați-le pur și simplu cititorilor fapte. Aici intră tot, de la rata de retenție a clienților până la numărul de produse noi pe care le oferiți în fiecare lună și la numărul de premii obținute. Nimeni nu poate să contrazică cifre exacte.

Lăsați-i pe clienți să vorbească

Când vă gândiți dacă să încercați un nou frizer, dentist sau chiar și un magazin de gustări, nu luați decizia în funcție de ce spun ei despre ei înșiși. Apelați la cei din jurul dvs. Dacă includeți pe pagina dvs. câteva mărturii care vă avantajează și care sunt și actuale, veți crea un fel de punct culminant al informațiilor pe care le oferiți despre voi.

Asigurați-vă că precizați numele complet al clientului și orice detalii relevante care ar putea să dea credibilitate mărturiilor. Și mai bine chiar, adăugați poze ale clienților dvs., dacă se poate. Toate acestea ajută la consolidarea încrederii în firma dvs.

Precizați și premii/acreditări corelate cu legătura dvs. cu clienții. Poate ați fost ales prin vot ca furnizorul de produse de securitate preferat în zona dvs. în 2013, sau poate sunteți parte a unor comisii de autoritate sau organizații din industria dvs. Țineți cont de nevoia umană instinctivă de a primi asigurări din partea semenilor noștri.

Folosiți diferite forme de media

Transformați pagina dvs. About în ceva spectaculos de văzut folosind poze, timeline, videoclipuri și infografice. Dacă oamenii au căutat și au găsit pagina dvs. About, ar fi logic să le captăm atenția cât se poate de mult.

Pozele nu trebuie să fie neapărat cu fiecare membru al echipei în parte. Deși pozele frontale, individuale îi ajută pe potențialii clienți să-și formeze o imagine a companiei, un altfel de fotografii, de exemplu cu echipa de management, poze cu dvs. în acțiune la o strângere de fonduri sau chiar și imagini de la ieșirea în oraș (de preferat poze care să nu rezulte în proceduri legale) dau personalitate firmei dvs.

Videoclipurile sunt un mod grozav de a-i distra pe cei care nu pot fi atenți mult timp, căci pot rezuma atmosfera din compania dvs. în câteva secunde sau minute. Dacă nu dispuneți de timp suficient sau de resurse în acest sens, videoclipurile Vine sunt o alegere grozavă pentru a da culoare și dinamică paginii dvs.

Spuneți-vă povestea

Chiar dacă marca dvs. nu are o poveste interesantă, puteți totuși să spuneți o poveste. Concentrați-vă pe lucrurile care vă fac umani.

Nu vă temeți de locurile de unde ați plecat. Dacă acum opt ani, sediul dvs. central se întâmpla să fie terasa închisă a directorului dvs., sărbătoriți acest lucru. Cu cât oamenii se pot regăsi în dvs. și în povestea pe care le-o spuneți, cu atât mai multă încredere vă vor acorda. Am devenit atât de imuni la marketing, încât o companie are nevoie de o atingere mai personală pentru a o distinge.

Nu trebuie să le spuneți oamenilor tot. Dacă deja aveți o tradiție de 80 de ani, oamenii nu vor dori să citească o relatare pe ani a tot ce s-a întâmplat în acest timp. Așadar, filtrați informația în consecință, precizând doar acele elemente-cheie de interes uman, dar păstrați pentru dvs. poveștile cu schimbarea geamurilor sau a tocurilor de hârtie.

Includeți adresa dvs. și datele de contact

Mulți oameni au încă rețineri când vine vorba de a se despărți de banii lor pe internet și deci sunt dornici să știe că nu căutați pur și simplu să-i jupuiți ca să mai faceți niște bani de buzunar.

Dacă nu vreți să vă dezvăluiți adresa completă, precizați cel puțin orașul. Probabil că potențialii clienți nu se vor grăbi prea tare să ia legătura cu dvs. dacă nu sunteți deschis în legătură cu locația.

Până la urmă, ce altceva nu spuneți?

Asigurați-vă că datele de contact sunt valabile. E un sfat evident, dar necesar, căci un număr de telefon sau o adresă de e-mail care nu pot fi accesate nu numai că v-ar putea costa un client, ci ar putea ridica și multe semne de întrebare.

Datele dvs. de contact ar trebui de asemenea să includă denumirile dvs. în rețelele sociale, Skype, dacă este cazul.

Reduceți jargonul

A scrie într-un jargon infestat cu acronime poate părea o idee deșteaptă pe moment, dar este plictisitor și rece. Oamenii nu vă vor ține minte. Ce vor cu adevărat atunci când aterizează pe pagina dvs. este să înțeleagă, prin termeni simpli, dezambiguizați, exact ce faceți dvs.

Adoptați un ton de conversație. O alegere mai bună nu există. Stilul adoptat depinde de compania dvs., dar străduiți-vă să scrieți astfel încât site-ul dvs. și conținutul acestuia să pară accesibile și prietenoase.

Nu înlocuiți numele paginii dvs. About cu ceva de felul Our Ethos, The Journey etc. Oamenii caută pagina About Us (Despre Noi), deci dați-le una. Alegeți un nume prea vag și oamenii s-ar putea să-o rateze complet.

Cereți și părerea altor oameni

Nu vă temeți să întrebați angajații, alte companii sau chiar și clienții – ce anume vă diferențiază ca afacere. Când ați lucrat undeva mult timp, este greu să vă vedeți compania așa cum clienții ar putea s-o vadă. O părere obiectivă poate fi de ajutor.

Când v-ați decis să vă diferențiați, asigurați-vă că acesta este punctul dvs. central.

Dacă această căutare pare a fi similară unei căutări a nemuririi sufletului – pentru că de fapt nu e nimic diferit în legătură cu compania dvs., nu disperați. Nu forțați ceva ce nu există, ci schimbați direcția și concentrați-vă pe ce face ca publicul dvs. să fie unic.

Cereți și părerea altor oameni

Asigurați-vă că pagina About Us reflectă cu adevărat compania

În misiunea noastră de a găsi pagina perfectă About Us, am dat peste niște exemple cu adevărat extravagante. Unele aveau videoclipuri chiar impresionante, caracteristici speciale sau design-uri de înaltă tehnologie. Toate aceste exemple sunt de admirat, dar funcționează doar dacă se potrivesc cu adevărat cu restul website-ului, cu industria și compania dvs. în ansamblul ei. Este ușor să pierdeți din vedere cine sunteți în această misiune de a crea cea mai bună pagină cu putință.

Chiar dacă site-ul dvs. nu pune accentul pe vizual, puteți totuși include fotografii, dar asigurați-vă că respectă același format precum restul site-ului. Dacă acesta este realizat cu forme unghiulare și culori puternice, atunci păstrați aceeași temă și când alegeți imaginile. Întocmai ca în marketing, secretul este să fiți succint. Consecvența imaginii și atmosferei generale vă oferă în mod automat mai multă autoritate.

Gândiți-vă la fapte, nu la superlative

Multe pagini About Us sunt pline de cuvinte precum vizionar, excepțional, nonconformist, excelent, de talie mondială, de ultimă oră…

Dacă afacerea dvs. este cu adevărat excepțională, dați-mi niște fapte concrete: o să decid eu dacă este excepțională. Dacă afacerea dvs. este într-adevăr vizionară, povestiți-mi despre produsele faine pe care le-ați creat: o să decid eu dacă sunt vizionare.

Iar dacă sunteți noi în domeniu și nu aveți fapte și cifre, nu le inventați. Descrieți ce sperați să realizați cu afacerea dvs. și cum aveți de gând să faceți acest lucru. Dați-mi ocazia să decid dacă vreau să urc și eu la bord.

Nu încercați niciodată să păreți ceea ce nu sunteți.

Uitați-vă peste câteva pagini About Us: în general, cu cât afacerea este mai mică, cu atât conținutul este mai umflat.

Umflăturile sunt plictisitoare. Candoarea cucerește. Fiți cine sunteți cu adevărat și faceți din autenticitate un avantaj.

Dacă sunteți la început de drum, recunoașteți acest lucru. Dacă folosiți propriile resurse, recunoașteți acest lucru. Toate astea sunt cool. Descrieți cum noii clienți vor avea de câștigat de pe urma faptului că sunteți o afacere tânără sau mică: puteți să puneți accentul pe clienții individuali, puteți oferi timpi mai buni, puteți accepta comenzi relativi mici pentru a vă remarca pe noua piață etc.

Apropo de a fi cine sunteți cu adevărat…

Folosiți fotografii reale.

Întotdeauna folosiți fotografii cu oameni și locuri reale. Dacă nu puteți face asta, nu mai folosiți poze deloc.

Și nu-i lăsați pe cei de la Web să vă convingă să folosiți fotografii la comandă pentru a da farmec paginii pe plan vizual. Suntem cu toții experți la depistarea fotografiilor la comandă.

Băiatul acela simpatic cu șapca tare, care nu i se potrivește prea bine și care se preface că citește schițe nu are niciun farmec. Arată pur și simplu prostesc.

Încercați și dvs.!

Așadar, procesul creării unei astfel de pagini poate fi bine gândit ca o muncă în desfășurare.

Nu vă temeți să faceți schimbări. Investiți ceva timp în verificarea statisticilor legate de volumul de trafic, rata de întoarcere și durata vizitei pe pagină. Răsuciți puțin acea propoziție nepotrivită, adăugați imagini, tăiați-le, adăugați un video etc, în funcție de ce vă zic cifrele.

Asigurați-vă că pagina este accesibilă de pe toate dispozitivele. Nu are sens să consumați atât de mult timp creând o pagină uimitoare care este vizibilă doar pentru un mic procent din publicul dvs., ceea ce se va întâmpla practic dacă ignorați utilizatorii de telefoane mobile și tablete. Dacă aveți un design eficient sau un site mobile dedicat, testați performanța paginii continuu.

În cele din urmă, priviți dincolo de dvs.

Dacă sunteți cât de cât modest, conceperea paginii About Us pare un tertip de marketing și laudă de sine, așa că vă opriți tocmai când trebuie să vă descrieți afacerea cu acuratețe. Dacă nu sunteți tocmai modest, scrierea paginii About Us poate deveni un proces foarte distractiv și s-ar putea să exagerați.

Oricum ar fi, încercați să priviți dincolo de dvs. Rezultatul final e prea important. Din fericire, e simplu: Concentrați-vă pur și simplu pe fapte, cifre și rezultate. E mult mai simplu să scrii despre informații obiective.

În plus, are și un impact mult mai mare. Gândiți-vă doar la nevoile pe care le împliniți și la problemele pe care le rezolvați pentru clienții dvs.

Apoi folosiți un limbaj simplu pentru a descrie modul în care împliniți aceste nevoi și rezolvați aceste probleme. Folosiți un limbaj obișnuit pentru a descrie cine sunteți cu adevărat.

Acesta este cel mai bun mod de a vă construi credibilitatea și de a ajuta potențialii clienți să decidă că sunteți cea mai bună alegere.

Deoarece până la urmă oamenii fac afaceri cu oameni reali, nu cu o companie.

2017-03-28T18:04:33+00:00

Leave A Comment