10 Lucruri de care are nevoie orice Website al unei Mici Afaceri

Internetul este plin de site-uri oribile și nu vorbim doar despre designul nepotrivit. Există multe alte elemente, în afară de modul în care arata site-ul dumneavoastra, care contribuie la obținerea calitații de customer-friendly. Fӑrӑ sa mai vorbim de elemente care inspirӑ clienții să facă afaceri cu dumneavoastrӑ!

De la informații detaliate cu privire la datele de contact, pȃnӑ la mӑrturii ale clienților, iatӑ aspectele esențiale pe care orice website al unei mici afaceri ar trebui să le conținӑ pentru a vӑ ajuta efectiv să faceți afaceri.

1. O descriere clară a cine sunteți

Oricine ajunge pe site-ul dumneavoastrӑ nu trebuie sa fie nevoit sa facӑ muncӑ de investigație pentru a ȋnțelege exact cu ce vă ocupați. Aceasta înseamnă sӑ aveți clar numele precizat și sӑ vӑ listați produsele sau serviciile direct pe pagina de pornire, afirmӑ John Zhuang, web designer și specialist optimizare SEO al firmei Winning Interactive.

John Zhuang

“Spuneți-le oamenilor cӑ acesta este website-ul pe care ȋl căutau”, afirmӑ el. “[O descriere clară] va atrage atenția vizitatorului imediat în 2-3 secunde, și ȋl va încuraja să rămână mai mult pe site.”

2. O adresă de Web simplă, rezonabilӑ

Nu complicați lucrurile.

“Numele de domeniu este precum brand-ul dumneavoastrӑ. Ar trebui să fie ușor pentru un utilizator sӑ-l tasteze într-un browser Web sau la o adresă de email”, spune Ron Wright, fondatorul firmei de webdesign și marketing online Accentix.

Acesta adaugă: “Eu recomand mereu domeniile .com deoarece utilizatorii sunt obișnuiti sӑ tasteze acest tip de extensie atunci când introduc o adresă web. Pentru activitӑți non-profit sau organizații, recomand de obicei să utilizați un domeniu .org ȋn scop de branding. De asemenea recomand sӑ aveti și versiunea .com a domeniului în cazul în care un utilizator tasteazӑ accidental adresa .com “.

Wright sugerează și evitarea liniuțelor (pot cauza dureri de cap pentru SEO) și a numerelor (pot provoca confuzie pentru clienți).

3. O hartӑ a website-ului ușor de navigat

Legăturile clare către cele mai importante pagini, precum și o hartӑ a siteului, sunt esențiale pentru ghidarea vizitatorilor spre informațiile cӑutate de aceștia.

Asigurați-vă că navigația dumneavoastrӑ este clar evidențiatӑ.

Ȋntotdeauna am recomandat utilizarea dropdown-urilor în meniul de navigare, astfel încât vizitatorul sӑ poată vedea conținutul în fiecare rubrică din practic orice pagină. Este de dorit sӑ fie cȃt mai ușor pentru vizitatori sӑ găseascӑ ceea ce caută sau ceea ce vreți dumneavoastrӑ să afle”, sugereazӑ Wright.

4. Informații de contact usor de identificat

Nu vӑ doriți să pierdeți un client ȋn fața unui competitor numai pentru că ați făcut sӑ fie dificil pentru acesta să intre în contact cu dumneavoastrӑ…

“Nu orice vizitator online are răbdarea să dea click pe fiecare pagină de pe site-ul dumneavoastrӑ pentru a găsi informațiile de contact”, spune Zhuang.

“Cel mai bun loc pentru plasarea informațiilor de contact este colțul din stânga sau dreapta sus al paginii de pornire”, recomandӑ el. “Este, de asemenea, o bună practică includerea informațiilor de contact în fiecare pagină a site-ului în bara de subsol ori in bara laterala sau chiar în colțul din dreapta sus, fapt care ajută vizitatorii să le identifice mai ușor.”

Trebuie sӑ vӑ asigurați de asemenea că includeți mai multe metode de contact. Variantele de contact ar fi: telefonic, prin email, un formular standard de contact, ș.a. Forbes sugereazӑ inclusiv adresa și chiar un link către locația dumneavoastrӑ în Google Maps.

“Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac proprietarii de afaceri este de a forța o singură cale de contact”, spune Wright. “Ideea este de a facilita utilizatorilor comunicarea cu dumneavoastrӑ în termenii lor.”

5. Mărturii ale clienților

Cuvintele sincere ale altora ajutӑ ȋn a face produsele sau serviciile dumneavoastrӑ mai tangibile pentru clienții care vӑ vizitează online.

“Ele ajutӑ potențialii clienții să acumuleze încredere ȋn dumneavoastrӑ, mai ales dacă sunteți nou”, spune Zhuang. “[Tot ele] ajutӑ cumpărătorii să se asigure cӑ produsul [sau] serviciile răspund nevoilor lor.”

Oamenilor le place sӑ audӑ povești de la oameni reali, adaugă el. “Ele ȋi ajutӑ sӑ afle alte lucruri pe care nu le-ați menționat pe site-ul dumneavoastrӑ.”

6. Un apel la acțiune evident

Spuneți-le vizitatorilor online literalmente ceea ce doriți să facă cu tonuri clare de ȋndemn”, spune Zhuang. “De exemplu, poate doriți să vӑ sune imediat pentru o estimare gratis, sau sӑ se ȋnregistreze pentru cupoanele dumneavoastrӑ exclusiv online, sau pentru a adăuga produse în coșul de cumpărături online, etc.”

Și, adaugă el, atrageți atenția cӑtre sugestiile dumneavoastră – folosind butoanele speciale sau text evidențiat, de exemplu.

Cunoașteti elementele de bază ale SEO

7. Cunoașteti elementele de bază ale SEO

Site-ul dumneavoastrӑ nu va fi la fel de util dacă nimeni nu poate da de el. Familiarizați-vӑ cu elementele de bază de SEO pentru a-l face mai accesibil motoarelor de căutare.

“Nu este nevoie sӑ angajați tot felul de ninja misterioși care fac black hat SEO, pentru ranking mai bun ȋn motoarele de căutare. Pur și simplu asigurați-vă că site-ul dumneavoastrӑ este codat corect”, spune Wright.

Asta înseamnă să folosiți cuvinte cheie corecte pe tot parcursul textului, pe care sӑ le puneti în o multime de link-uri, denumirea corectӑ a titlurilor de pagină și a adreselor URL, precum și utilizarea magiei imaginilor și a clipurilor video.

8. Conținut proaspӑt, de calitate

Pentru multe companii, site-iul reprezintӑ prima impresie a unui client. Vӑ dorți să-i oferiti ceea ce cautӑ, și poate chiar să-i dati un motiv pentru a se ȋntoarce.

Wright spune, “Utilizatorul cautӑ ceva. Asigurați-vă că-i oferiti acel lucru …. și asigurați-vӑ cӑ aveți conținut original, bine scris și de valoare.”

Conținutul proaspăt este o mina de aur pentru SEO, de asemenea. Puteți să vă păstrați conținutul de actualitate (și sӑ oferiți companiei dumneavoastrӑ personalitate) prin încorporarea unui blog actualizat periodic sau prin conectarea la feed-urile dumneavoastră de social media.

9. O platformă sigură de hosting

Deturnarea informațiilor online este un coșmar, și dacӑ se întâmpla afacerii dumneavoastӑ, vӑ poate costa clienți.

“Este imperativ sa aveți o companie de ȋncredere de hosting securizat pentru a menține băieții răi la distanțӑ și pentru a ȋmpiedica conținutul sӑ disparӑ”, spune Wright. “Este, de asemenea, foarte important sӑ mențineti sistemul de management al conținutului actualizat, pentru a rămâne cu un pas înaintea hackerilor.”

10. Un design și un stil prietenos pentru cititorii online

Dupa cum spune Forbes, “surferii web au atenția unor țânțari beți.”

Zhuang descrie mai detaliat:

Vizitatorii online scaneazӑ adesea printr-o pagină web pentru a gusta mai ȋntai conținutul, atunci când deschid o nouă pagină web. În cazul în care simt cӑ sunt pe pagina potrivitӑ, vor încetini pentru a citi povestea completă. Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului pe site-ul afacerii dumneavoastrӑ, trebuie sӑ organizați conținutul pentru scanare. “

El recomandӑ trei puncte de stil demne de reținut pentru textul online:

  • Ȋmpӑrțiți lucrurile în paragrafe scurte, cu anteturi dacă este necesar;
  • Utilizați bullet points;
  • Evidențiați cuvintele sau frazele importante.

Wright adaugӑ: “În concluzie, simplitatea și culorile de bază sunt cea mai bunӑ alegere. Din nou, conținutul este important, nu clovnii care danseazӑ în vârful paginii.”

2017-04-03T19:05:52+00:00

Leave A Comment